xillar pa face

sitter (satt) pa face och kollade lagaet pa hemmaplan.
Verkar helt okej kul, mys och bara allmänt umea chill.
Som jag gillar, sag bilder pa lillebror som ser mer
ut som min storebror, i know, världen är orättvis.
Tjejerna ser ut att leva, KANON!
När jag kommer hem föväntar jag mig en "lokal bokad"
sen sa blir det en överaskning när jag kommer ocksa sa
att alla "blir överasskade och bli über glada eftersom deras liv inte funkar utan mig"
hehe......

Nejmen sitter uppe denna tid och har monterad isär och ihop en bil.
Det vill säga jag sitter vid datorn här och nördar vid face
medans grabbarna grus leker byggarebob. Men jag diggare.

Sen för typ en timma sedan akte vi till en by i närheten där
det finns ett bageri och köpte helt nyyybakade godsaker.
älska! och snart blir det att kolla pa ny lagenhet igen. dö.

Saknar alla sjukt mycket men jag kommer hem snart!
MEGA BIG HUGZ

Kommentarer
Postat av: Hääna

Höj ööjj öj, här har de uppdaterats! nån har försökt ringa dig idaag?? Har nå grejjer å säga vettu! vem är pedro nånting, han skulle vilja bli min vän..hehe. Lokalen är bokad för läänge sen...men var är krulle??..men asså jag testar ringa en gång till senare, EErå PEZZ

2009-11-16 @ 16:23:42
Postat av: joli

hallå kom då?? vi far ju till åre snart!! :(

Postat av: Linda Danielsson

seriöst bruden! Nu tycker jag att du tar och pallrar dig hem. Jag saknar dig :) Hoppas att du kommer hem till jul och snön! Det snöar nu :D ses på ett tag förhoppningsvis!

2009-12-14 @ 21:14:44
URL: http://ljnda.blogg.se/
Postat av: Linda Danielsson

http://ljnda.blogg.se/2009/december/linda-pontes.html#comment

2009-12-16 @ 20:37:12
URL: http://ljnda.blogg.se/
Postat av: joli & erica

nu tar du och uppdaterar din strandlus! vi har från säker källa fått höra att kamerasladden är skickad från sverige så nu är det bara att du laddar upp lite bilder och skriver några rader, punkt slut.



pussar och kramar iallafall och god jul!!!!!! vi saknar dig!

2009-12-23 @ 23:11:22
Postat av: Linda

säöt du är ! och fin blogg :D

2010-01-02 @ 16:40:01
URL: http://lindasimonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback