Fröken Toffel.

Som alla nu vet vid det här laget så är sommaren här.
i know i know uttjatat men hur lycklig är inte jag på en skala!
I mean, vem älskar inte sommaren. PUSS!

Utöver det så tränar jag på min attityd.
En sån där grej som att jag är livrädd för att bli Toffel.
Och har varit toffel men nu är det slut tofflat.
Så Linda tog tag i toffelproblemet och röt ifrån
åt den Icketofflande (som för övrigt borde toffla mer)
men kanske röt hon lite för mycket, hon har ju en tendens
till att bli väldigt arg när hon blir arg. Mitt försvar är att
varför bara ge 50% när man kan ge 100%? Inte logiskt.

Nu kanske jag inte har lösningen på alla problem
men tror faktiskt att den icketofflande fattade poängen,
poletten föll ner, klirr sa det i kassan, och en AHA-upplevelse
infann sig i dennes ögon. Om livet vore som på film...
Nej nej, ut stormade Linda, smällde igen dörren (3 gånger för jag glömde väskan)
för den icketofflande hade stora problem att se det problem som Jag såg.
Och Jag precis som min mamma har alltid rätt, så herr icketofflande har fel.

Nu är jag bortbjuden på middag, fisk, för att variera.
Laterz!

Kommentarer
Postat av: pappa

en semester inplanerad till sverige??? när?

2010-04-23 @ 17:35:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback