Spanien here i come

Nu ska lille Fröken Fialotta på äventyr igen.
SPANIEN! Vi åker härifrån tidigt på morgonen
(för oss som inte är vana att jobba dagtid)
Till en liten stan som heter Pablo de Gusman
Tydligen nära Ayamonte, så det kan ni ju ta
och googleeartha fram! För jag har själv ingen
aning om vart detta lille ställe ligger men lika glad
är jag för det blir mitt 9;onde land som jag besöker!
Och därmed vart det förklarat att Storasyster fortf
Behåller första plats i "vem har besökt mest länder"
Tävlingen jag tydligen har med min Lillebror!

Och nu svar till beste Papi hemma i Svea:
semester inplanerad till Sverige på obestämt datum.
Tänkte mig slutet av sommaren! Så Pass på för
i sommar blir det jobb (Vid sidan av strand, bad, sol&fest)

sovdags! Kör försiktigt, i Know.
big hugz

Kommentarer
Postat av: Linda

jaaaaaa lova att komma till mig då så dricker vi vin på min balkong!

Postat av: joli

uppdatera då bejb!! :)

2010-06-10 @ 11:37:56
URL: http://frokenlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback