Älskade pappa fernando

Min papi ringde mig för nån dag sen
och hörde på en gång att han hade något i kikarn.
han lät lurig, pappa pontes.
"Pappa kommer och hälsar på dig om 3 veckor!"
Den 6 mars kommer han hit och jag kunde inte vara lyckligare
kändes som att hela världen bara lystes upp!
Jag räknar dagarn tills jag kan ge dig världens bamsigaste
super mega stor kram, usch så jag har saknat dig Pappa!
Så många gånger jag börjat lipa i bilen för en låt spelas
som vi brukar lyssna på i Fiestan när vi åker till bettnes mitt i vintern
eller till Kont. Små saker men som jag alltid minns.

En vecka är alldeles för lite men jag är så lycklig
för att jag ändå ska få se dig! Beste papi!


ta hand om dig lilla pappa! Vi ses snart (:
Puss&Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback