ÄVENTYR 4.0

det är regnperiod över mitt huvud.
Tsunami vågor vid mina fötter.
Men igår var det strålande sol så jag
och P satte fötterna på outforskat område.
(han letade efter bra fiske ställe)
Jag hade tänkt lägga upp lite bilder men internet
vill inte samarbeta med mig så..


Hur som haver tänkte som snabbt om det ens är
någon av mina brudar eller familj som läser mina
oh så få uppdateringar? Nu har jag äntligen skaffat
min en dator. min studentpresent!
Och om jag glömt att tillägga det här;
JAG LINDA HAR TAGIT STUDENTEN!
kan ingen fatta hur stort det är?
Själv när mina favvo tjejor tog studenten så stog
Fröken P med stort plakat med bild på varje brud och
hoppade utanför draggen (Man kan inte vara på
mer än ett ställe åt gången) Nu har jag hunnit ikapp er.
Ja det var på tiden.

Utöver det så är det jobb som gäller, Carnival var det i veckan också
så bakis mornar har hunnit med också, bilder kommer på det också
så fort internet bestämt dig för att acceptera min vänförfrågan!


Kommentarer
Postat av: linda

men gud så kul! Grattis!



p.s jag är ett hängivet fan av din blogg. Väntar redan på nästa uppdatering med spänning!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback