i'm giving my all..

..för att kunna stanna här.
Känns som att man alltid tar ett steg fram sen tvp tillbaka
pga en massa skit´, skit skti skit.
Och nu blev det redan ett herrans deppigt inlägg men
jag är ap less. Sådär grin less, så jag bara skulle kunna
sätta mig ner på golvet och toklipa utan att egentligen ha en
anledning förutom att det varit en skit dag idag.

Det har regnat, hela dagen.
Jag jobbade idag (jag gillar inte att jobba)
Alla var på skit dåligt humör på jobbet för
alla var stressade pga nån jäkla kontrollant som skulle
komma men som aldrig kom så det blev en hel dag till av städande
liksom igår för att nu kommer kontrollanten imorgon. inte fasen vet jag.
och ni som känner mig bra vet att jag hatar att städa,
det får mig verkligen på urdåligt humör, speciellt om någon
säger åt mig att städa "gör det, gör det" och dessutom med
ett tonläge som skulle får vem som helst att undra "men haru pms eller?!"
Det hade min chef (chefer) idag. Dom är män, så dom har ingen rätt
att ha pms. Skärpning!!!

appropå det tror jag mitt lesshetsinlägg beror på pms, jag hoppas då det.
för jag gillar inte att vara såhär känslomässigt instabil.
Sitta och lipa på golvet för just ingenting, inte mänskligt!

...eller är det kanske just det som det är, mänskligt.
Om mamma hade varit här hade hon sagt
"linda du är trött och hungrig, gå och lägg dig och sov så känns det bättre imorgon"
Och det är precis vad jag ska göra och vad jag hoppas på.
puss och godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback