Jag vill bara dö..

..När jag inser bästföredatumet på (i) min garderob.
Det är så förfärligt att Jag vill börja grina, men min
sminkväska har tyvärr också ett bestföredatum som jag
försöker förlänga allt jag kan(dock redan passerat)
Det är alltså kläder som har tvättats så många gånger
att det är sladdrigt och äckligt, det är hål i helt ärligt
varje linne som jag har (ingen mytt) mina två jeans som jag
tog med mig från Svea är det Hål i, och jag har lagat, men
nu går det inte att laga med så i spotunnan med dom.
det betyder att jag nu har 2 jeans att använda. TVÅ.
(en kjol, inga leggins, inga tights, ett par mjukisar)
Jag har egentligen inga tröjor heller, jag har en svart som jag gillar.
som jag köpte vid jul och ett par gråa jeans. Men that´s it folks.
Ville dela med mig av det här för tillochmed mina vänner här komenterade
att alla mina kläder har hål i sig. Jag skämdes. Och jag är inte så kräsen.

Nu när jag beklagat mig över detta och kan inget göra
känns allt ännu sämre. Den minilön jag får kommer gå till hyra.
Men Allt är kanon med mig. på rikitigt! Kände bara för att beklaga mig lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback