saknaden ar galen

Fick tillgang till dator igen for att kunna gora lite skolarbete.
Och passa pa att skriva lite mer om hur jag har det här!
om det intresserar! fortf inga bilder jag vet, glomde kabeln!

Idag var det helt underbart vader, solen sken och varmde,
som pa varen i sverige!


okej, jag sag nyss min mamma i webcam och jag borjade tok lipa!!!
du ar sa vacker mamma, och fin och über snygg!!
du ar den bästa mamman i varlden, har jag sagt det till dig idag?
alskar dig! och alskar dig ocksa pappa!! men sag inte dig i webcam men
du ar bra anda!! MEGA PUSSS!!

00351 964915711 om ni vill skicka sms eller ringa

saknaden ar stor efter mina tjejor!!!
Erica, Hana, Ida, Joli, Danielsson, caci!
kanner ni ngt nu?! det ar iaf en bamse kram som jag ger er!

skriver mer sen, ska kommaihag kabeln till datorn!! sa nif ar se bilder
mamma sa att jag sag smalare ut, hon ville Gjö mig. alska norrlandska. puss lilla mami!
puss pa er alla.

Kommentarer
Postat av: caci

kul att du uppdaterar! njut av värmen här äre kaallt! kram :)

2010-01-11 @ 17:07:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback